tisdag, juni 21, 2005

Uppletande & budföring

Hur glad blir man inte när ens träningskompis ringer och frågar om man vill ut och träna, särkillt när de erbjuder sig att komma och hämta en? :) Vår bil är nämligen på service så jag kan inte ta mig nånstans, men Jessica var schyst och körde ett par mil extra så att jag kunde hänga med ut i skogen. Superkompisar är verkligen värdefullt att ha!!

Väl i skogen fick Fabian efter att ha följt med bakom superShcäferElla i spåret träna på uppletande. Han tvekade lite på att gå ut långt nog i rutan men han kämpade på tills han hittade plånboken. Han blir dock lite väl glad över att springa med den i munnen så han tar några ärovarv innan han kommer tilbbaka med den till mig. Sista skicket var dock lysande med bra fart både ut och tillbaka, så jag är nöjd med den träningen.

Vi avslutade träningen med att introducer budföring för honom. Han tyckte att det var buskul och sprang gladeligen fram och tillbaka flera gånger. Jag är jättenöjd över det, hoppas att vi kan utveckla detta moment till rapport så småningom...:)