fredag, mars 10, 2006

Härligt med ledig helg!

Jag började dagen bra med ett besök hos massören, jag har fått ett klippkort från jobbet så nu går jag varje vecka, det är verkligen härligt. Nu så ska jag bara finslipa lite på fotpositionsträningen så ska jag åka ut till klubben och träffa Jessica och Ellan sen. Det är ju filmningsdax igen, och efter att ha tittat på förra veckans film så har jag verkligen fått anledning att hårdträna den här veckan ;)

Efter lite uppletande och lydnadsträning ska vi åka hem till Jessica & Anders i Obbola och göra nån mer utomhusaktivitet med jyckarna och sen avsluta dagen med en god middag och måttliga mängder vin. Och eftersom Niklas är i fjällen och inte kan hämta mig så ska jag och Fabbe bo över i deras gäststuga. Det blir helt enkelt som en liten miniweekend. Åhh vad det är härligt med helgledigt...