onsdag, april 09, 2008

Lång helg

I morgon sticker jag och Fabbe söder ut efter jobbet. Vi ska börja med ett stopp i Hudik hos Lotta och ligan, tyvärr jobbar Lotta natt med vi får iallfall träffas över en frukost. Lotta kanske liftar med mig neråt sen för att kolla på en bil (jag är anlitad som prutare).
På kvällen ska jag göra en snabbvisit hos mina föräldrar i Töreboda, där ska jag försök få i mig så många av mina favorittätter som möjligt på 24 timmar innan det är dags att köra upp till Örebro för mentaltest. Förhoppningsvis får vi träffa Pia och Fabbes syster Flo i Örebro, det ska bli kul.
Efter mentaltesten åker jag och Fabulous vidare till Flen och min kompis Ella med familj och 20 hästar. Fabbe brukar tycka att det är väldigt kul med alla hästarna, och vill helst bara att vi ska vara i stallet hela tiden.
På söndag bär det av norrut igen, förhoppningsvis så kan jag vara ledig från jobbet på måndag också, i så fall stannar vi till en natt i Hudik på hemvägen. Vor kul att hinna träffa Lotta lite mer äm bara över en frukost på fredagen.

Det gäller att planera väl så man hinner så mycket som möjligt på en helg, det viktigast eventet är dock mentaltesten så vi ska fokusera på att vara i form till den...

3 Comments:

Blogger Jessica said...

Ella hälsar att trots att hon är fruktansvärt avis över att du redan fått bada så lovar hon att ställa upp om du blir rädd imorgon. Bara att ringa så kommer hon och proppar till dem :)

Stort lycka till och vi hörs :)

11 april, 2008 16:38  
Blogger Jessica said...

Grattis till den modiga duktiga Fabian som idag skötte sig utmärkt på menaltestet :)

12 april, 2008 19:36  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS Fabian till titeln KORAD!!
Så synd att ni inte hade tid att hälsa på oss, hade varit kul att träffas.
Hoppas att ni kan stanna till här en annan gång.

15 april, 2008 11:55  

Skicka en kommentar

<< Home