tisdag, april 15, 2008

Mentala Fabian

Ja då har vi erövrat vår första tilel KORAD Cefeus Fabulous Fabian...låter ju väldigt tjusigt!

Vi genomförde mentaltestet och därmed den sista delen för att erhålla tileln Korad i lördags. Kan bara säga att jag är jättenöjd med hur Fabbe hanterade alla momenten. Han ville dock inte kampa med kampstocken som var ganska lerig efter sju hundar i regn och rusk, men vad gör väl det när jag tycker att vi har en bra kamp hemma. Enligt dommarnas sammanräkning fick vi 473 poäng men när jag räknar ihop det så får jag det till 482, har skickat iväg frågan till arrangören för kontroll, så får vi väl se hur det blir. Men vi fick ju hur som helst ett jättefint resultat, med kryssen på de rätta ställena!

Jag återkommer i morgon och lägger ut detaljerna från testet på resultatlistan.