lördag, april 19, 2008

Så var våren tillbaka

Så skönt att våren är tillbaka efter bakslaget med vinterväder.

Nu har vi packat undan sparken och dammat av cykeln istället. Var ute och premiär åkte i torsdags, då gick det lite trögt både för mig och Fabbe. Men så tog vi en sväng till Jessica, Anders & ligan igår och då hade åtminstånde Fabbe fått upp tempot, själv hade jag mest ont i baken!

Skönt i allafall med fint väder och ljusa kvällar. Vi har kämpat på ordentligt med lydnaden i veckan oxå. Var ju och blev drillad av Lotta förra helgen, så nu har jag en del uppslag för hur vi ska gå vidare. Jag träffar ju Lotta och gänget om bara några veckor igen så nu gäller det att vi ligger i och får lite resultat tills dess, så att vi kan få mer hjälp att utvecklas.

Idag har vi mest varit i trädgården och tränat lite lydnad och slappat i solen. Nu ska jag jobba resten av dagen. I morgon bär det av till Skellefteå för styrelsemöte i ÖND, men sen hoppas jag på att hinna hem till sökträningen.