torsdag, april 23, 2009

Äntligen börjar det likna vår!

Nu börjar det likna nåt! Idag har vi tagit vårens premiärtur på cykeln, och vilken premiär det blev... På vägen hem från jobbet ringde jag Jessica för att bjuda in mig på kaffe, det är ca 4,5 km hem till dem från mig så jag tänkte att det skulle bli en lagom tur att cykla dit och dricka kaffe och sen cykla hem igen. Men eftersom det var middagstid så hade jag tur och bjöd jag in mig på middag istället. När jag dök upp hos J&A, rejält varm efter att ha trampat som en tok på min stadscykel (fabbe hade visst inte så bra cyckelflås som jag hoppats på), så var värsta buffén av goda grejer uppdukat och det serverades vin till maten :) Vilken Lycka, tack! Om jag alltid belönades med god mat & vin för mina cykelturer skulle jag inte göra annat än att vara ute och cykla... men jag misstänker att det kommer att bli svårt att få Jessican att ställa upp på det så jag får nog nöjja mig med att Fabian får en schyst sökkondis som motivator för cykelpassen ;)

Nästa vårtecken är att vi planerat in säsongens första sökpass (på hemmaplan) tills på söndag, så kul!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, kollar man på TV-vädret har ni PRECIS lika mycket vår som vi - GRATTIS!
Kram från Skumpa-Susanne

23 april, 2009 21:10  

Skicka en kommentar

<< Home