söndag, april 05, 2009

Fortfarande för mycket snö...

Här händer det inte mycket, snödjupet sätter fortfarande stopp för att det ska gå att göra nåt vettigt i hundträningsväg. I går försökte vi oss på ett upplet igen, men det gick inget vidare för mig och Fabian. Fabian sprang mest utan att ha näsan på, och jag var mest irriterad för att jag inte tänkt igenom träningen bättre, men jag får som svårt att fokusera när jag känner att föruttsättningarna är för dåliga. Nästa helg får vi barmark så då ska jag nog vara mer på hugget igen hoppas jag. Hur som helst så längtar jag som en tok till påsken nu, det ska bli så trevligt!

En kort stund funderade jag på om jag skulle gå ut och skotta fram min cykel, det är nämligen barmark mitt på vägen nu så det skulle nog funka att cykla en sväng. Men just som jag bestämt mig så tittade jag ut genom fönstret och såg att snön vräker ner igen... när fan ska det bli vår??!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Att du bara står ut! Jag skulle få BRYT på all snö (men det klart, du behöver inte kratta löv :-))
Susanne

05 april, 2009 20:22  
Anonymous Lotta said...

Hua, den där snön som dimper ner nu är inte rolig alls... Snart är det vår ändå.

06 april, 2009 08:37  

Skicka en kommentar

<< Home