lördag, mars 13, 2010

Sol & Vår

Livet känns äntligen enkelt igen! Och det ända som behövdes var lite sol & plusgrader...

Idag har vi varit ute i solen mest hela dagen. Vi började med en härlig morgonpromenix på hårda skoterspår i morgonsolen. Sedan gav vi oss iväg, Sara & Turbo och Fabian & jag för att möta upp Pepsi med Jessica & Anders och Ramonan & Nytillskottet Mest. Vi tränade lydnad som jag tror att vi alla köpte nuläget med... man bör ju ha i åtanke att det var typ ett halvår sedan vi gick på asfalt sist ;) Efter det gick jag, Sara, Ramona med Lars ut på Umeåälven för att njuta av säsongens första korvgrillning. Jag kan inte annat än att sammanfatta det som en grymt bra dag:)

När Sara kom igår hade hon med sig paket till fabbe... dels en ny tomte (han fick en före jul som han lekt med varje dag sedan dess, så nu hade jag beställt en ny att ha på söket) och dels en paket från Saras mamma (saras rally har tydligen fått en likadan... undrar varför inte turbo fått nån?), det var ett finfint lejon som innehåller typ 18 pipsaker... = Fabbe överlycklig & jag funderar på om jag kan köpa hörselskydd... ;) här kommer lite bilder på före & efter samt på nyförvärvat lejon!

Det kostar att ligga på topp...En tomte har han haft sen före jul och en är ny, gissa vem??

Finfina lejonet är toppen... hur han än gör så låter det helt hemskt!!! ;)

1 Comments:

Blogger Ramona said...

det var verkligen en trevlig dag, var skoj att se Mest och Fabian ihop. Tror Fabian kan bli en bra lekfarbror! Gjorde risotto i går, blev grym. tack för tidigare kurs! ; ) kram

14 mars, 2010 12:47  

Skicka en kommentar

<< Home