onsdag, oktober 07, 2009

Imorgon bär det av mot Uppsala

Imorgon ska jag bara jobba halvdag sedan packar jag in Fabian & Turbo i bilen för att köra ner till Uppsala. På fredag morgon kl 08,00 har vi tid hos veterinären på Ultuna för att göra en MR på Fabians öron. Det verkar dock som om vi kommer att få vänta nån vecka på att få höra resultatet av röntgen. Förutom veterinärbesök ska vi även passa på att hälsa på lite härliga vänner, första två nätterna ska vi tillbringa hos Mia i Uppsala sen ska vi åka till Bromma och hälsa på Marika med familj på lördag... det ska faktiskt bli riktigt skönt med en helg som inte är fylld av hundträning (även om det är väldigt roligt att träna), varken Mia eller Marika tränar hund så grabbarna-grus får nöjja sig med lite prommenader den här helgen helt enkelt!

3 Comments:

Blogger Maria, Dina och Kylie said...

Halloj!
Något resultat från MR?
Hoppas, hoppas att allt såg bra ut!

14 oktober, 2009 12:38  
Anonymous Anette said...

Vi väntar också på besked om Fabian, hur går det? Håller naturligtvis tummarna för att allt går bra med öronen.

14 oktober, 2009 16:55  
Blogger Monica said...

Inget besked ännu, har precis mailat min veterinär i Luleå för att kolla om hon har hört något. Jag återkomemr så fort jag får veta nåt!

16 oktober, 2009 09:28  

Skicka en kommentar

<< Home