fredag, september 08, 2006

Tiden bara rinner iväg

Jaha, då har det gått en dryg vecka sen jag bloggade igen! Att det ska vara så hopplöst svårt att uppdatera lite oftare.

Det har hursomhelst varit en dryg vecka, jag blev tokförkyld lagom till förra helgen då klubben hade söktävling. Tyvärr är jag den enda tävlingsledaren på klubben så det var bara att bita ihop. Förkylningen blev inte precis bättre av att vara ute hela helgen så jobbveckan har varit rätt så tung. Att Fabian och katterna har blivit såpass sams att alla sover i min säng bidrar ju inte heller till att man blir utvilad precis "suck".

Men nu är det ju helg igen så att man får lite tid att vila upp sig. På söndag ska fabian ställas ut i Umeå får väl se hur det går. Det finns en viss risk att han blir svårbedömd eftersom jag trots att jag lovade mig själv att träna inför den här utställningen inte har gjort det, tiden bara rinner iväg!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjo ho han skall vänstervarva igen. Snyggingen kan inte få annat änn 1:a och alltdärtill, hihi.
Glöm inte att uppdater fort efter för nyfikna.
Härligt att sängen blir full nu då behöver du inte känna dig ensam.
Krama Fabbe från oss och krya på dig också kanske man skall ta sig i kragen och skiva i sin egen blogg
Marie o Frodo

08 september, 2006 22:37  
Blogger Kex och Soya said...

Lycka till på utställningen!

09 september, 2006 21:11  

Skicka en kommentar

<< Home