tisdag, mars 16, 2010

Dragfabbe...

Tror nästan att Fabian kan ha hittat sin favoritsport... nämligen drag! Jag har försökt lära mig att åka skateing i vinter och det går sakta men säkert framåt. Jag är dock inte nog säker för att åka i Fabbes tempo ännu, så jag har lånat ut Fabian till Kamilla & Jonathan som ska köra Vindelälvsdaraget. Fabian verkrar tycka att det är toppen med dragträning, iaf så länge han har sällskap eller något att dra på.

Vindelälvsdaraget är en lagstafett som startar på torsdag (18/3) förmiddag i Ammarnäs och sträcker sig sedan 40 mil söder ut längs vindelälven för att avslutas i Vännäs på söndag (21/3). Man kan följa tävlingen på http://www.vindelalven.se/vdrag/swe/default.cfm Fabian är med i laget Studiefrämjandets dragkrafter, så det är dom man ska heja på! Men man kan heja lite på Älvhällans DHF oxå, där är Lillemor (min dragcoach) och hennes kompisar med!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kelpieträff i Umeå söndag den 2 maj. Läs mer under Norra aktivitetsgruppen på kelpieklubbens hemsida. /Mona

05 april, 2010 19:33  

Skicka en kommentar

<< Home