fredag, december 16, 2005

Härliga Fredagar!!





Fredagar är nog min och Fabians bästa dag på veckan. Vi brukar nämligen tillbringa fredags eftermiddagarna tillsammans med Jessica&Co. Idag har vi varit ute hos dem i Obbola, först blev jag bjuden på pytt i panna och sen gick vi en rejäl sväng i skogen. Det är så fint nu när det är alldeles vitt, men inte så mycket snö så att det blir jobbigt att gå i skogen. Fabian tycker oxå att det är toppen att få springa omkring och racea med Schäfer Ella i skogen. Hon är ganska hårdhänt men Fabbe har lärt sig att betala tillbaka med samma mynt...

Vi hade tänkt att vi skulle ta lite fina vinterbilder, vi tog bilder men mina bilder blev då rakt inte så fina som jag tänkt mig. Det var lite för mörkt plus att hundarna inte ville vara där vi ville att de skulle vara, åtminstonde inte nog länge.