tisdag, mars 20, 2007

Sunkväder!

Åh vad det är sunkigt med snöslask och regn. Jag hade verkligen sett fram emot en helg med sol och fint väder men inte då, riktigt ruskigt har det varit.

Lite träning blev det iaf, i lördags träffades vårt lilla gäng för att träna. Anders hjälpte som vanligt mig och Fabian. Vi gjorde faktiskt vår bästa träning hitils så jag är nöjd, och känner mig ordentligt peppad att träna som en tok nu så att vi kan prestra rikigt bra på Gotland i början av maj.

Igår så var jag på en föreläsning med Anders Hallgren. Det var ingen höjdare precis, kändes mer som en standup-show en som en föreläsning. Ganska underhållande men den gav inte direkt någon fördjupande kunskap, känner nog att jag kunde använt den tiden till något bättre, som att träna hund till exempel... :)

Hoppas på bättre väder till helgen mycket sol. Vore bra med sol så att snön försvinner snart, börjar bli läge att sätta igång med söket nu om det ska vara iordning tills i maj.