tisdag, april 03, 2007

En gång i veckan är väl inte så illa?!

Nu bloggar jag ju i alla fall minst en gång i veckan och det tycker jag är en klar upphämtning från att ha bloggat en gång i månaden, men Lotta jag ska skärpa mig och försöka blogga lite oftare.

Men enligt Coach Anders ska jag lägga all mina vakna tid på at träna från och med nu och fram till tävlingen i maj, så vi får väl se hur mycket tid det blir över efter jobb och träning! Skämt och sido nu börjar jag dock inse att det bara är en månad kvar till tävling, så det gäller banne mig att lägga in en högre växel om vi ska kunna få till en resultat som vi kan vara stolta över.

Vi var och tränade lite lydnad i går och det känns som om det är på gång att bli riktigt hyfsat om vi ligger i ordentligt nu.

Ikväll ska vi träna sök det ser jag fram emot!