måndag, september 01, 2008

Borta bra men hemma oxå!

Det är ganska skönt att vara hemma igen. Har dock inte hunnit vara just hemma så mycket, men jag har iaf sovit hemma i min egen supersköna säng. Förra veckan tränade jag både på lunchen och direkt efter jobbet alla dagar utom fredag. Det har blivit både upplet och lydnad, det är så himla kul att träna nu när vi hela tiden smyger framåt i träningen :)

Helgen inleddes med jobb på lördagsförmiddagen eftersom en av frukosttjejerna på jobbet sjukskrev sig, typiskt tråkigt men det är bara att bita ihop. Eftermiddagen blev iaf toppen, jag & Fabbe körde spårupptag och uppletande medan Ramona & Nano fokuserade på skallmarkeringar och upplet. Kvällen tillbringades hemma hos J&A, med gott vin och fantastiskt (som vanligt) god mat! Söndagen ägnade jag och Jessica åt svampplockning eller snarare svampletning...inte så lätt att hitta kantareller som man kan tro när man ger sig ut, men vi hittade iaf en hel del andra svampar av olika slag... vi kastade dock en del av fynden när vi kom hem och slog upp svamparna i svampfloran, typsikt att det ska finnas mest av de oätliga sorterna. Men det var hur som helst en mycket trevlig skogstur och skönt för Fabian & Pepsi att få en avslappnad eftermiddag i skogen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för uppmuntrande söktankar - du är såååå klok ;)
Igår plockade jag EN kantarell - håll utkik i bloggen så kanske den kommer på bild......!?
Kram Skumpa-susanne

01 september, 2008 22:40  

Skicka en kommentar

<< Home