fredag, december 26, 2008

Falköping

Nu har vi klarat av dag ett i Falköping, och jag ser redan fram imot morgondagens träning. Det var jättekul att få se alla hundar igen. Det var en ganska tuff ruta som lurades lite med att se så öppen och enkel ut. Men när man väl stod där och skickade så var det riktigt svårt att få till det så att rutan blev avsökt. Jag bestämmde mig ändå för att det fick vara viktigast med att få bra markeringar, och så struntande vi lite i systematiken. Vi fick flera luriga legor, heldold i låda, gömd i en ruin och sist men inte minst en figge på höjden i ett älgtorn. Jag åter kommer med en mer detaljerad rapport i morgon.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

TACK! vännen för underbara dagar i sökskogen...längtar redan efter nästa gång vi ses.... ;) ;) ;)
"Skumpa-Susanne"

28 december, 2008 22:10  
Blogger Ramona said...

Jag e lite avundsjuk på dig som får söka! hoppas du har det kanon bra! saknar dig!
puss

29 december, 2008 18:49  
Anonymous Anonym said...

Dag ett i
"Falköping"...Jaa, den var vi med på och dag två också....men sen då??? Du tog väl inte och dog? Du skulle ju göra MASSOR ..... Uppis TACK! Kramar....Susanne

05 januari, 2009 21:51  
Blogger Monica said...

Okej, den kommer i kväll!!

07 januari, 2009 15:35  

Skicka en kommentar

<< Home