fredag, oktober 17, 2008

Skit väder!

Hur ska det här gå, det är bara mitten på oktober och jag är redan asless på mörkret?...särkillt i kombination med regn! Man hinner ju aldrig se ljuset, det är mörkt när man åker till jobbet och sen hinner man knappt börja träna efter jobbet innan det är mörkt igen, USCH!!

Lite träning har det iaf blivit i veckan, det har mest blivit lydnadsträning men vi har hunnit med ett par uppletande också. Vissa moment börjar bli stabilare medan andra moment är riktigt urusla. Men trägen vinner brukar man ju säga, så vi tränar på...idag har jag t.o.m gått så långt så att jag köpt en bollkastare för att få till dom där djä..a ställandena i inkallningen. Jag har provat det mesta nu, extern belöning bakom fabian funkar så där, men det bygger på att vi har en medhjälpare, om inte så skiter han i inkallningen och går på belöningen direkt, med en medhjälpare stannar han hyfsat men vänder mot saken... Efter dagens pass med bollkastare så tycker jag nog att det är den belöningen som gett bäst och snabbast utveckling. Ska åka förbi på klubben innan sökpasset i morgon och testa igen så får vi se, det kanske bara är kul för att det är en ny belöning...vi är rätt så förtjusta i nytt båda två ;)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hmmmm, enl. Helena skulle vi träna SÖK 26,27,28/12 - för DÅ skulle du komma!!!!!
Susanne

20 oktober, 2008 16:38  
Blogger Monica said...

Vi kanske missförstod varandra, jag trodde vi bestämmde att jag skulle komma måndag & tisdag före jul oxå!?

21 oktober, 2008 06:58  

Skicka en kommentar

<< Home