fredag, november 28, 2008

...och dags igen!

Jag har verkligen haft en vidrig arbetsvecka. Jag är iof en tidsoptimist men den här veckan har jag inte lyckats hinna hem från jobbet i tid en enda dag. Så nu känns det väldigt skönt att det äntligen är helg. Tyvärr så har jag telefonjour den här helgen men med lite tur så händer det inte nåt som inte kan lösas per telefon, så då slipper jag iaf åka in till jobbet.

Men nu till helgen!! Jag tror att det kommer att bli en toppen helg. Om en lite stund ska jag ta sparken och glida iväg till Jessica & Anders, jessica fyller nämligen år i dag så jag hoppas på att Anders har lagat en fantastisk middag dagen till ära (å andra sidan spelar det ingen roll vad han har lagat, jag är alltid väldigt tacksam över att bli bjuden på lagad mat vad det än bjuds på). Hur som helst så brukar det alltid vara trevligt att komma hem till dem. Skönt oxå att det är 4-5 km dit så att Fabbe får röra på sig lite så här på fredagskvällen. Den enda som möjligtvis tycker att de här sammankomsterna är en dålig idé är Pepsi, hon tycker nog att det är väldigt onödigt att Fabianapan ska med, i hennes värld är han ingenting värd. Hon tycker nog att jag skulle kunna lämna honom hemma och komma själv, sötprinsessan! Ella däremot tycker att det är kul att Fabian kommer med, det hon gillar mest är nog att jaga upp honom så att han kan få lite skäll sedan för att han inte ligger still...det säger en del om gamla schäferdonnors list!

I morgon är det min tur att ställa mig vid spisen, jag har bjudit hit fyra tjejkompisar (inte hundfolk) som jag knappt har träffat på flera år. Tänk att det ska vara så svårt att få tiden att räcka till åt allt man skulle vilja hinna med. Men imorgon ska det iaf bli av, så jag ser verkligen fram emot att få träffa dem och höra hur tjejerna har det i sina liv.

På söndag blir det sökträning igen, hoppas jag iaf. Det slog mig just att det var mitt uppdrag att dra ihop till träning så det är väl bäst att jag gör det nu om jag vill att det ska bli någon träning. Å det vill jag ju så klart!!

Trevlig Helg!!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sparken---Åh vad avis jag bliiir! Här hade vi kallt och snö "typ förra helgen" men nu är all snö borta och det är mörkare och skitigare än nånsin..... Ha en supermysig 1:a advent - hoppas det blir sök för er, det blir det för oss! Pöss från Skumpa-Susanne

29 november, 2008 22:04  

Skicka en kommentar

<< Home