lördag, februari 21, 2009

Fabian var inte nog snygg ;)

Fabian fick en slät etta på utställningen i dag. Men det gick dessto bättre för Roland & Akilles som fick sista certet för att nu kunna titulera sig som Svensk utställningschampion, Stort Grattis till er. I tikklassen var det Primtorpets Pixi (Pepsis syster) som tog hem Certet, jättekul, grattis!! Tack till Anette som lärt mig en hel massa nya saker om utställning, nu ska jag ut och träna Lotta & fidde lilltroll i att ställa(medan jag kommer ihåg alla detaljer). Sen ska vi skåla för era framgångar i kväll!!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Shit happends - på´t igen bara!
Skumpa-Susanne

22 februari, 2009 13:59  
Anonymous Anonym said...

Det verkar som mitt inlägg har försvunnit så jag provar igen.

Nog är Fabian tillräckligt snygg, vänta bara tills han lägger på sig lite muskler då får övriga hanar se upp. Lycka till. Hoppas att vi ses i vår.
/Anette

22 februari, 2009 15:18  
Anonymous Anonym said...

Fabbe som är så snygg! Särskillt när han står i rutan ;) Tack för besöket och välkommen åter ;) Det var kul att vi hann med lite lydnad!!

22 februari, 2009 22:47  
Anonymous Anonym said...

Men HAllå vaddå inte tillräckligt snygg???
Här i huset är vi minsann suupernöjda med de vackra klarblå plastband våra parksoffor lyckats få!! ;-)

25 februari, 2009 10:05  
Blogger Monica said...

Ja, men fabian är ju grundsnygg, och då vill man ju gärna tävla om certen ;)

25 februari, 2009 14:10  

Skicka en kommentar

<< Home