onsdag, april 11, 2007

Påskägg!

Kan väl säga att jag blev lätt överaskad utan att överdriva när jag fick se vad som låg i mitt påskägg i år, en förlåvningsring! Med ringen kom också ett frieri, som jag efter sommarens velande nu känner att jag kunde tacka ja till utan minsta tvivel, vilken härlig känsla!

Så för att sammanfatta helgen kan man väl säga att det blev mer festligheter än hundträning. Fabian såg dock ut att trivas iaf, han har lyckas tigga till sig massvis med gottor av olika slag genom att visa hur läraktig han är, han har lurat mina grabbkompisar att lära honom en del nya trick bland annat "pang du är död" ...så kastar sig fabian sig ner på sidan...(kastar och kastar...han lägger sig iaf), grabbarna och fabian var hur som helst väldigt nöjda med tricken.

Lite lydnadsträning blev det iaf, lite framförgående och inkallning (utan tackling) stod på schemat, finns inte så mycket snö och/eller människofria ytor att träna på i Hemavan. Jag får ligga i lite hårdare i veckan istället.

3 Comments:

Blogger ellapix said...

Grattis!

11 april, 2007 17:50  
Anonymous Anonym said...

Men GRATTIS!! När blir det bröllop då? Jag räknar med att bli bjuden nämligen ;) Hälsa blivande maken också!!

11 april, 2007 22:13  
Anonymous Anonym said...

Åh, grattis från systerysterFlo med familj! Och är du verkligen säker på att du vill bjuda Lotta???;D

17 april, 2007 20:51  

Skicka en kommentar

<< Home