söndag, februari 01, 2009

Idag är det sol :)

I morse blev jag väckt av att Lena sms:ade för att kolla hur kallt det var här i Obbola. Jag svarade att det var 5 minusgrader och sol. Det var tydligen 14 minusgrader hemma hos dem så hon var lite orolig för att vi inte skulle kunna köra nåt sök idag. En timma senare fick jag samma fråga från Åsa, men jag sa att här var det då inte särskillt kallt. Men när vi möttes upp klockan elva för att träna möttes jag av ganska skeptiska träningskamrater som hävdade att deras biltermometrar minnsan visade på mer minus än bara fem som jag hade sagt. Nu kan det väl hända att inte min termometer från 1967 visar helt rätt, men hur som helst så var det bra att den eventuellt visade lite fel för det har varit ett strålande väder och det var riktigt behagligt att köra sök idag.
Här kommer några bildserier på mig & Fabbe från dagens pass




Här kommer dagens skönaste bilder. Ramona tror hon kan släppa en pipleksak utan att Nano ska märka nåt ;) Men icket, Nano funderar men bestämmer sig för att det nog är bäst att hämta den före nästa skick, matte kanske inte hinner märka nåt?


Detr blev en del fina bilder på de andra jyckarna oxå så det kommer nog fler bilder nån annan dag...

4 Comments:

Blogger Ramona said...

Tack så jätte mkt för en fantastisk helg! alltid ett nöje att få sällskapa med er! Han e lite smålurig den där mallen ! = )kraam

01 februari, 2009 18:37  
Anonymous Anonym said...

Solen har skinit (stavas det verkligen så?) här idag också - och det har luktat VÅR!!!!
Skumpa-Susanne

01 februari, 2009 19:06  
Anonymous Anonym said...

Åhh vad gullig du är! Vad heter din pappa, så man vet vad man "kan kräva" när den dagen kommer......;)
Kram från Susanne

05 februari, 2009 20:34  
Anonymous Anonym said...

Du har heeelt rätt - Arkivator är det!
Puss o Kram

06 februari, 2009 08:45  

Skicka en kommentar

<< Home