lördag, februari 07, 2009

Mera snö...

Vaknade upp till ett ännu vitare väder, -14 och snålblåst med snö. Men med tanke på att dom lovar mer snö på väderleksrapporterna så var det bara att bulta på sig och gå ut och skotta. Väl ute var det ganska skönt och man kan inte bli annat än på gott humör när man får se fabian göra åttor i snön med sin tiger (leksaksvarianten, den levande tigern ligger inne och myser i soffan)
Här kommer några bilder från snöbuset;Inte så lätt att hitta sin tiger i snön...

Här är den!

Kul att springa fortfort!

Åh nej, nu försvann både jag & tiger i snön...
Nu kommer vi!!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, SKÅL på er då! (En dag försent kanske, men vi kan väl skåla idag oxå?) Jösses vad snö....både kul (för hundarna) och jobbigt......
Kramar från "Skumpa-Susanne"

07 februari, 2009 19:07  
Anonymous Anonym said...

Vilka härliga bilder på en galen kelpie. Så mysigt att bo som ni gör med skogen inpå knuten. Vi ses om några veckor.

08 februari, 2009 11:37  
Blogger Jessica said...

Jo snö får minsann så vi blir nöjda. Hoppas att det var trevligt och många snygga karlar ute i går :)

08 februari, 2009 14:21  
Blogger Monica said...

Mycket trevligt, men jag såg inte några kalaskarlar... fast jag kanske inte var så uppmärksam?

11 februari, 2009 11:04  
Blogger ellapix said...

Ser att ni har lika mycket snö som vi. Tänkte dyka upp på fredag, om det går bra. Jessica bjöd in mig på middag.

Jag ringer ikväll.

11 februari, 2009 19:34  

Skicka en kommentar

<< Home