lördag, januari 24, 2009

Veckans genomgående...

Har varit sparkning, vi haft perfekt sparkföre i en hel vecka i sträck, vilket är helt underbart! Så nu har vi passat på och varit ute och sparkat alla dagar utom en. Jag kan inte tänka mig ett härligare och effektivare sätt att rasta & motionera hund på? Fabian får sträcka ut och springa under lång tid och ju mer jag latar mig dessto mer träning får han, är det inte genialiskt??

Här kommer några bilder som jag tog på dagens sparkrunda med min nya mobiltelefon (kvaliteten på bilderna är långt i från bra, men jag kanske lär mig att ta bättre bilder så småning om?)


Jag sparkade till Jessica & Anders för att lämna tillbaka deras spark som jag lånade för att ta mig hem från gårdagskvällens middag. Tack både för en trevlig kväll och lånet av sparken! Jag hade våndats lite för att gå hem när jag lämnat sparken hos dem (det är så satans tråkigt att gå) men så hade vi turen att få sällskap av Jessica & Ella på vägen tillbaka. Och med ens blev det riktigt trevligt att gå. Väl hemma igen så blev jag sugen på att baka, så nu har jag 48 härliga pestobullar! Det är ganska många bullar om man har en liten frys som jag har, men det går säkert åt ett gäng bullar på sökfikat i morgon...