tisdag, juni 19, 2007

Midsommarhelgen närmar sig med stormsteg...

Känner att jag tappat takten i det här med att uppdatera bloggen igen, fattar inte att det ska vara så svårt att ta sig tid till det. Som tur är så innebär inte det att vi inte tränar.

Vi har kommit in i värsta flytet vad det gäller sökträningen nu, vi har faktiskt lyckas få till flera pass i veckan i vår lilla grupp. Vissa pass har vi visserligen bara kört markeringar, men det är inte fy skam det heller. Kan vara bra att plocka ut vissa saker för att få flera repititoiner på särkillda svårigheter, Fabbe har tex kvalat in på att få köra på lilla tältet igen!

Lydnaden ligger vi nog lite efter med men vi tränar iaf på så gott vi kan, hoppas att det räcker till för att få nog med poäng till helgen. Tänkte att min turjoker som jag fått av Anita på Gotland ska kompensera för att vi eventuellt har tränat lite för dåligt ;) (den gjorde ju susen när vi körde appellen).

Nu ser jag fram emot helgen med midsommarfirande, två försök i lägreklass sök och en massa duktiga ekipage att titta på och inspireras av!

Trevlig midsommar på er!!

3 Comments:

Blogger Jessica said...

Har hittat igen mitt tur-troll också...även om hon håller på att tappa håret, men lyfter man henne försiktigt så sitter det nog kvar. Intresserad av att låna henne? :)

19 juni, 2007 16:39  
Anonymous Anonym said...

Vi håller alla tummar och tassar för er i helgen.
Kommer ni ner till Cefeuslägret?
Vi skall åka upp och gå lydnadskurs det behövs.
Hälsningar Marie o Frodo

20 juni, 2007 17:05  
Anonymous Anonym said...

Håller SJÄLVKLART tummarna för er. Jag tror det kan gå vägen :) Håll huvudet kallt och kom ihåg att andas bara!! Ha en TREVLIG MIDSOMMAR och ring mig under helgen ;)

20 juni, 2007 20:06  

Skicka en kommentar

<< Home