onsdag, juli 04, 2007

Sol & bad

Nu är finvädret här! Vi har tillbringat helgen med att fixa en del med klubbstugan, den har blivit ommålad, vi har byggt värsta altanen och börjat sätta in nya köket med vatten. Vi han dock med ett sökpass i söndagskväll. Fabian fortsätter att visa finaformen, så nu ska jag nöta in systematiken ordentligt och få honom att hålla lite mer uppmärksamhet på mig och hur jag rör mig på stigen.

Vi har kommit igång ordentligt med simträningen nu de sista dagarna. Vi tar cykeln ner till havet och sen simmar vi tillsammans i 20-30 minuter, jag har införskaffat en flytväst till mig själv så att vi kan ge oss ut på lite längre turer utan att dräpa oss om det skulle bli för jobbigt. Planen är att vi ska kunna utöka simturerna till närmare en timma på ett par veckor, mycketbra träning för både mig och Fabian.

På kvällarna kämpar vi på med lydnaden. Vi var ute hos Åsa i måndagskväll, det blev ett bra pass med mycket störningar och en del bra nya insikter. Tack för det Åsa!

Ikväll blir det sök ute i obbola, alltid lika kul med söket!